Diskuse

Halo, mami?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jak asi je smutná ta maminka?;-(

0 0
možnosti
Foto

To jsem měl možná zmínit, že jinak je to velice veselá a vtipná žena. Jen ty telefonáty, no :-)

0 0
možnosti

Jo to bylo ze života a moc fajnově napsáno, btw. ta prokrastinace , co s tím ;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji :-) zkusím ji přeprat :-)

0 0
možnosti
Foto

...a koukejte psát!!! Ať mám co číst:-)

0 0
možnosti
Foto

...a koukám, že nováčkem nejste... jen jste měl sakra dlouhou pauzu...

0 0
možnosti
Foto

Jsem se snažil čas věnovat detem. Mohl jsem psát o dětech, ale Blog moderního fotra byl jaksi již zábran 😀😀😀

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D odpusťte, že se směju, ale nelze jinak. Karma a nominace v nováčkovi rokuR^

0 0
možnosti
Foto

Paráda.

U nás - dokud jsem byl ženat - platilo, že při volání vlastní maminky jsem hlas o dvanáct oktáv hlouběji a do mnohem větší temnoty posouval já.

0 0
možnosti
  • Počet článků 8
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 911x
Ateista, egoista, pragmatik, cynik, realista a prokrastinátor...a pak má i pár negativních vlastností.

Seznam rubrik