Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A tak trochu adrenalinu nezaškodí, že?:-)) Ale mě tedy...by tam nikdo nedostal! Jste fakt dobrej!!!

1 0
možnosti
Foto

Ono zase, když už ty prachy za to vyhodíte, tak je to skoro povinnost vyzkoušet :-):-)

1 0
možnosti
RJ

R34a47d60e81k 68J80a41r69o85š

10. 7. 2017 21:47

Hanba mužům, kterým vládne žena. Dobře vám tak R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Ano, myslím, že jsem za to zaplatil daň nejvyšší ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak ještě vám zbývají dva blogy na téma "co všechno se má zkusit" ;-)

Doufám, že se nedáte zahanbit. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli mi to cenzor pak nepročistí ;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Asi tak, Jitko, u mne podobně... Od dětství nesnáším řetízkové kolotoče, ani obyčejné houpačky. A po tom, co se nedávno stalo v Zaječí, nemohu se dívat ani v televizi... :-/

1 0
možnosti
Foto

Tak ještě, že jsem nevěděl, co se stalo v Zaječí, než jsem tam jel...

0 0
možnosti
Foto

Otto, tak klobouk dolů, už jen slovo kolotoč mi i po létech nahání hrůzu, natož taková obluda. Vítejte zpět na zemi i tady na blogu;-DR^

2 0
možnosti
MS

A co teprve kolotoč, který vás nejprve vyveze do výšky 50 metrů a teprve tam se s vámi roztočí. Na to bych nevlezl ani za zlaté ošípané. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 8
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 911x
Ateista, egoista, pragmatik, cynik, realista a prokrastinátor...a pak má i pár negativních vlastností.

Seznam rubrik