Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJ

Vaše články jsou velice humorné a četl jsem je několikrát a už se těším na další. Pište víc. Přeji brzké uzdravení.

0 0
možnosti
Foto

A já pořád přemýšlím, copak s váma je a ejhle, švihák lázeňský! Tak si to užijte a sem tam nám podejte hlášení (detaily být nemusí, i když ty nejvíc zajímají);-DR^

0 0
možnosti
Foto

J78a97n79a 96M26a20j33o60v30á

18. 3. 2016 13:46

No to jsem ráda, že jste nepřestal psátR^R^

1 0
možnosti
PL

Rád jsem si přečetl článekR^ Jáchymov znám dobře, ale ne jako lázeňský host.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za příspěvek :-)

Tak pokud třeba lyžujete, tak Klínovec je nádhernej. Popř. i na procházky bezva příroda :)

0 0
možnosti
MK

No můj kámoš se vrátil z Jáchymova, byl v Radium Palace "na samotce" (jednolůžák) a moc si tam vše pochvaloval do té doby než vlezl na váhu a zděsil se. Prý paní, co s ním seděla u stolu přibrala po dobu léčby 10 kg. Za to vše může bohatá bufetová snídaně a kombinovaný oběd s večeří (JL + bufet). Okusili jste už tohle, je to moc dobré, ještě a zkuste tohle, zajímavá chuť, ano, máte pravdu. No a takhle to bylo každý den

0 0
možnosti
Foto

Ano, ale bufetová strava se tu připlácí. Nevěděl jsem, co mne čeká, tak jsem zkusil "klasické menu", které mi hradí pojišťovna :-) Na Radium Palace chodíme tancovat :-) Pozdravujte ode mne kámoše a děkuji za názor :-)

0 0
možnosti
Foto

...tak to jste měl jet do lázní Mšené...tam je to super! Jídlo skvělé, lidi bezva, procedury, no všechno. Jáchymov - tam bych nejela, tam zemřel můj dědeček v roce 1951...myslím, že to místo je poznamenané.

1 0
možnosti
Foto

Můj děda tu bohužel také sloužil a odnesl to na zdraví :-( Nicméně jsou tu nakonec fajn "spolulázeňáci" a hlavně milé sestřičky :-)

Děkuji za názor R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 8
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 911x
Ateista, egoista, pragmatik, cynik, realista a prokrastinátor...a pak má i pár negativních vlastností.

Seznam rubrik